دو نفر از ووشوکاران باشگاه امیر موفق به کسب مقام سومی جام بسیج استان مازندران که در تاریخ 22 آبان در شهرستان نور برگزار شد گردیدند . این باشگاه با پنج نفر از رزمیکاران خود در این مسابقات شرکت نمود . آقایان علیرضا شابهرامی و سهیل کاوسی موفق به کسب عنوان سومی شدند این مسابقات از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار  بود.