کسب عنوان سومی دو نفر از ووشوکاران باشگاه امیر
دو نفر از ووشوکاران باشگاه امیر موفق به کسب مقام سومی جام بسیج استان مازندران که در تاریخ 22 آبان در شهرستان نور برگزار شد گردیدند . این باشگاه با پنج نفر از رزمیکاران خود در این مسابقات شرکت نمود . آقایان علیرضا شابهرامی و سهیل کاوسی موفق به کسب عنوان سومی شدند این مسابقات از سطح کیفی و کمی خوبی برخوردار بود.


+ نوشته شده در دوشنبه بیست و پنجم آبان ۱۳۹۴ ساعت 15:20 توسط kaka
|
این وبلاگ مختص اخبار فعالیتهای فرهنگی و ورزشی باشگاه امیر ( کلنو )کلاردشت میباشد.