دوره کلینیک بازآموزی داوری ساندا در استان مازندران برگزار شد
دوره کلینیک بازآموزی داوری ساندا در استان مازندران برگزار شد
دوره کلینیک بازآموزی داوری ساندا جهت ارتقا سطح و به روز رسانی داوران استان نسبت به قوانین جدید داوری با حضور استاد محمد نوری رئیس محترم کمیته داوران فدراسیون ووشو ج.ا.ا بتاریخ 15/9/1403در چمستان مازندران با حضور ۹۵ داور ساندا برگزار شد. در این دوره جناب آقای خلیلی رئیس هیات ووشو استان به همراه سرکار خانم صفایی نائب رئیس و جناب آقای خنکدار دبیر هیات حضور بعمل رساندند.استاد میثم کاکاسلطانی داور رسمی فدراسیون در این دوره حضور داشتند.






+ نوشته شده در شنبه هفدهم آذر ۱۴۰۳ ساعت 16:1 توسط kaka
|



این وبلاگ مختص اخبار فعالیتهای فرهنگی و ورزشی باشگاه امیر ( کلنو )کلاردشت میباشد.